Menu
Zagłosuj!
Najwybitniejszym polskim władcą był:
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@dumnizpolski.pl lub telefonicznie: +48122984040
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@dumnizpolski.pl lub telefonicznie: +48122984040
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na adres e-mail podany w formularzu zamówienia będziemy przesyłać informacje o postępach w jego realizacji. Ponadto po zalogowaniu do konta klienta możliwy jest dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Po złożeniu zamówienia na bieżąco przesyłamy informacje o stanie jego realizacji.

Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności. Czas doręczenia zależy od wybranej formy dostawy. Towar nadawany jest w ciągu 24 godzin (od poniedziałku do piątku w dni robocze) od złożenia zamówienia za pobraniem lub opłacenia zamówienia.

» szczegółowy opis realizacji zamówień


Jakie występują formy dostawy?

Możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska DPD,
  • Poczta Polska (przesyłka priorytetowa),
  • paczkomat InPost,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy


Jaki jest koszt przesyłki?

Całkowity koszt dostawy zamówienia widoczny jest po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu wyświetli się dokładna kwota do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 0 do kilkunastu złotych (na terenie Polski). Przy zamówieniu powyżej 250 zł przesyłka na terenie Polski – gratis! Koszty przesyłek zagranicznych ujęte są w szczegółowym cenniku dostaw.

» szczegółowy cennik dostaw


Jak zapłacić za zamówienie?

Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • płatność elektroniczna PayU (również za pomocą kart płatniczych),
  • płatność za pobraniem.

» szczegółowy opis form płatności


Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Po odbiór osobisty zapraszamy pod adres: ul. Jaskółcza 4/1 , 30-105Kraków, w dni robocze w godz. 8.00–16.00.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na zakupione w naszym sklepie produkty można otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi należy wybrać opcję „firma” i podać dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT należy umieścić w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, trzeba zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak zmienić zamówienie?

Zamówienie można modyfikować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie kliknięcia przycisku "Zamawiam i płacę" modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek zmiany zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem – najlepiej telefonicznie: +48122984040.


Jak anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie kliknięcia przycisku "Zamawiam i płacę" anulowanie zamówienia jest już niemożliwe. W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem – najlepiej telefonicznie: +48122984040.


Jak śledzić przesyłkę?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail przesyłamy numer listu przewozowego oraz link do strony, na której można na bieżąco śledzić lokalizację przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.


Otrzymałem niepełnowartościowy produkt lub uszkodzoną przesyłkę. Co robić?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48122984040.

Reklamacje dotyczące wad produktów można składać w ciągu 2 lat od daty zakupu.

» szczegółowa procedura reklamacji


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) klient który zawarł za pośrednictwem sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów


Jak dobrać rozmiar?

Rozmiary stosowane w naszym sklepie są standardowe, tzn. bardzo zbliżone do tych stosowanych w większości europejskich marek odzieżowych. Ze względu na pewne unikalne cechy sylwetki zalecamy jednak zapoznanie się z tabelą rozmiarów, którą można znaleźć na stronach z opisem konkretnego ubrania. Można ją porównać z wymiarami posiadanych obecnie ubrań.


Czy zakupiony towar mogę wymienić na inny model lub rozmiar?

Tak. Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl